Pályázat - Igazgatási ügyintéző
Kerekegyházi Közös Önkormányzati Hivatal a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet Kerekegyházi Közös Önkormányzati Hivatal Fülöpházi Kirendeltsége igazgatási ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozott idejű 2018.07.01.-2019.10.31-ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun megye, 6042 Fülöpháza, Kossuth utca 5.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1 melléklet 14: hatósági feladatkör, és 1 melléklet 24: koordinációs feladatkör
Ellátandó feladatok:
képviselő-testületi előkészítő munka, önkormányzati igazgatási eljárásokban és egyéb önkormányzati feladatellátásokban való közreműködés
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
képviselő-testületi előkészítő munka, önkormányzati igazgatási eljárásokban és egyéb önkormányzati feladatellátásokban való közreműködés
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Középfokú képesítés, (a R. 1. melléklet 14. pontja szerint: A II. besorolási osztályban:Közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
• Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• önkormányzati hatósági,igazgatási munkakörben szerzett tapasztalat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
Elvárt kompetenciák
- jó szintű kommunikációs és szervezőkészség,
- önálló, pontos munkavégzés
- jó problémamegoldó képesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget igazoló okiratok másolatai,
- motivációs levél
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
- nyilatkozat, hogy a Pályázó a személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör 2018. 07.01.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. június18.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Vincze Miklós nyújt, a 70/459-0813 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Kerekegyházi Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (6041 Kerekegyháza, Fő utca 47/A.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KH/4114/2018, valamint a munkakör megnevezését: igazgatási ügyintéző.
vagy
• Elektronikus úton a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. részére és a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. E-mail címen keresztül
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázati kiírásnak megfelelő jelentkezők meghallgatása alapján
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. június 25.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• www.fulophaza.hu – 2018. június 4.
• www.kerekegyhaza.hu – 2018. június 4.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2018. június 4.